Okolo Příhrazských skal

Velikost M

Středně dlouhý okruh po Příhrazských skalách. Velečov, Drábské světničky, dlouhé schody, parádní stezky, úžasné vyhlídky. To vše nabízí Příhrazské skály.

Trasa vhodná pro turistiku a trailrunning.

parkoviště u Valečova

14,3 km

cca 450 m+

Popis trasy

Start a cíl je u parkoviště pod hradem Valečov – vyráží se po červené – rozcestí Valečov – po červené proběhnout Bunclavu – rozcestí Skalka – napojení na modrou, doprava kousek po silnici – seběh ze silnice a dál po modré – seběh, výběh, seběh – rozcestí Černá louže – po žluté, směr Hrázka – před rozcestím Hrázka je velmi prudká část – Hrázka – po žluté až k rozcestí U Věže – po červené sešup dolů do Příhraz, pozor velmi opatrně !! – Příhrazy – stále po červené – výstup nahoru do skal – Průběh Příhrazskými skalami – pozor schody, tentokrát směrem nahoru, za mokra velmi opatrně – Na Krásné vyhlídce – počervené směr Drábské světničky – za Suchým průchodem krátké napojení na modrou, vyhnete se tak odbočce k výhlídkám, které jsou na červené – Drábské světničky, dál po červené – krásný, ale profilově náročný trailový úsek, až k rozcestí Skalka – po silnici dolů, zpět na parkoviště u Valečova – cíl

Místa na trase a v okolí